Běhlání pro zdraví

4. července 2012 v 23:21 | SkyBob
Tak dnešní běhání vážně hrůza :-) nechtělo se mi až na staďák a tak jsem si dal alespoň své kolečko lesem.

Mám to hned za barákem a je to vážně v pohodě kolečko. Skoro nikdo tam není, jen občas nějaký ten rybář :-) krásná příroda, stín od stromů ...

Vyběhnu z baráku, přeběhnu koleje a už jsem v lese. Kousek běžím a následuje rychlý sestup po serpentinách až k řece s převýšením skoro 60m, dlouhá úzká a nástrah plná cestička podél řeky, a to už jsme v půlce. Na konci této cestičky prudký skalnatý stoupák, opět převýšení 60m a po panelce zpět domů.

Je to paráda, asi4 kmúžasnou krajinou :-) tedaaa ... za normálních okolností ... tentokrát to byla hrůza :-) všechno to bylo šíleně zarostlé, kopřivy větší než já, a bahno ... prostě hrůza.

Asi budu muset vymyslet jinou trasu :-) a nebo vzít křoviňák a trochu to tam upravit ... jen je tu jeden malý problém :-) nemám křoviňák

Komentáře

1 Little (T)error Little (T)error | Web | 5. července 2012 v 13:29 | Reagovat

Co se týče mě a sportu, já pěstuju )nebo jsem spíš pěstovala) akorát tak běh na autobus, když jsem opravdu nestíhala. Prostě mě fakt neláká ten pocit, že ani nemůžu popadnout dech a bolí mě plíce jak blázen. Ale ty lidi co se do sportování dají, tak ty vážně obdivuju. A jak to tak pročítám koukám, žwe u tebe je to spojené s příjemnou procházkou (nebo proběhnutím) hezkou přírodou. :)
  Přeju ať tě to neomrzí, máš na to prímové počasí a hlavně ať to tam zkulturní :)

2 bludickka bludickka | Web | 12. července 2012 v 18:55 | Reagovat

Běhání mě neoslovilo. Chození mi nevadí, ale za to mě štve chodit zpátky stejnou cestou jako tam, to už mě pak nebaví :)Po plaváni mi zase vadí mokrý dredy :) Ale vymlouvat se umím výborně

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.